Terjednek az utántölthető termékek
Töltsd újra, ami jó!
Hazai piacon a Head & Shoulders, a Pantene, a Herbal Essences és az Aussie termékek új, innovatív, fenntartható csomagolása
A Procter & Gamble hajápolási márkáinak új csomagolása Magyarországon is elérhető a boltokban, lehetővé téve a fogyasztók számára, hogy fenntartható döntéseket hozzanak és javítsák életmódbeli szokásaikat. Az alumínium palackból és utántöltő tasakból álló rendszer a Pantene, a Head & Shoulders, a Herbal Essences és az Aussie márkákon került bevezetésre Európában is, amelynek eredményeképpen háztartások milliói 60 százalékkal csökkenthetik műanyagfogyasztásukat.
A P&G Beauty ezzel a lépéssel jelentősen felgyorsította tervezett céljának elérését, azaz, hogy 2030-ra felére csökkenti a samponok és balzsamok csomagolásához használt szűz műanyag felhasználását. Jelenlegi terveik szerint ezt a célt már idén, 2021 végére elérik, amely így a csomagolás újrafelhasználásának lehetőségével együtt több mint 300 000 tonnával csökkenti a szűz műanyag felhasználását.
“Tudjuk, hogy ez csak a kezdet, mégis úgy gondoljuk, hogy a "Töltsd újra, ami jó!” elnevezésű újratöltő rendszerünk valódi változást hozhat bolygónk számára. Az újratölthető termékek lehetőségével támogatni és ösztönözni szeretnénk a fogyasztókat, hogy ökológiailag tudatosabb háztartásokká válljanak. Tisztában vagyunk vele, hogy termékeink számos felhasználója próbál egyre kevesebb hulladékot termelni, ezért örülünk, hogy már Magyarországon is segíthetünk nekik ebben” – mondta Justyna Ignasiak – Kretowicz, a P&G Beauty Közép-európai kommunikációs igazgatója.
A Head & Shoulders, a Pantene, a Herbal Essences és az Aussie termékek ezentúl újrafelhasználható alumínium palackokban és utántöltő tasakokban is kaphatók. A palack 100 százalékban tartós alumíniumból készült, amely több mint 5 évig újratölthető és teljes mértékben újrafeldolgozható. Az egyanyagból álló PE laminátumból készült utántöltő tasakok 60 százalékkal kevesebb műanyagot tartalmaznak, valamint ez az anyag is teljesen újrahasznosítható. Ez a változás az első lépés a felelősségteljes szépségápolás irányába, amely segít a fogyasztóknak minden nap fenntarthatóbb döntéseket hozni.
A gyönyörű palackok stílusos kiegészítői a fürdőszobának is. A 4 különböző csomagolás design tükrözi az egyes márkák sajátosságait és stílusát.